Brev:
Alternativet til baby der ikke gider grød
28. maj 2018
Alder:
8 mdr.
Alternativet til baby der ikke gider grød
Hej Helen.
Min pige på snart 8 måneder elsker mad og spiser godt af det. Hun gider bare ikke mos og grød mere. Hvis hun får noget grøntsager, bondebrød og noget der er bid i, eller bare det mad vi spiser, så storspier hun. Men fx om morgen når hun får øllebrød eller havregrød. Så gider hun ikke spise noget.
Har du nogle alternativer til hvad jeg kan give hende hvis det ikke skal være grød og mos?
Derudover står hun op fra middagslur kl 16 og vi spiser allerede aftensmad kl 17, da det passet bedst med storebror. Skal vi så give en aftenssnack omkring kl. 19, hvis hun skal i seng kl 20. Nu hvor hun ikke får noget til eftermiddag ? Og i så fald hvad?
Med venlig hilsen
Trine